Look: Icecream with Orange on Top

Tuesday, July 10, 2012

//Icecream Print Polo from BigV's Superstore//
//Necklace from Local Store//
//Bracelets from Pulseras by Pam//
//Ring from Cherry Plum Botique//
//White Technomarine Watch from Plains&Prints Zamboanga//
//White Patent Flats from Gateway//


 I've been shopping hard lately. I hate it. I know I shouldn't spend a lot on clothes. My mom makes me guilty. HAHAHA :D But how can I simply resist the beauty of clothes and shoes when they're asking me to buy them. LMAO. Anyway, The bracelets you see in the photos are the prizes I won from Jannie's Pulseras Giveaway! Yay! :D We just shot the photos outdoor - last time when Mr. Sun was up and shining as opposed to the gloomy weather we have now - feels like London. By the way, my sister Kei took the photos - sister love! LOL. Please LIKE her page on Facebook please? :> She's a budding photographer/editor. ;>

Good news, lovely readers! I will be hosting a giveaway with circle lenses as prizes - as requested by some of my readers over my FB page. Finally! :D Stay tuned for that one ladies! 

11 comments :

  1. i love how you put together an outfit that are mostly from our local stores kai! i mean iv been hating this city for very little options and all that, probably because i didnt get to really go around and hunt for good stuff... :-) and im loving your finds from around here... probably when il start grad school next month il have a little excuse from hubby and the baby to have my alone time going around town on a hunt mission after class hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Charm! :D OMG, you wont believe what our local stores have to offer - if you only look real close. HAHA :D You should go around too. ;)

      Delete
    2. yeah! cant wait for August... hehehe... iv been an ukay and Divi fan when i was still in Manila... so i suppose the local stores are no different... i just really need to set my alone time at least once a week... hehe :D hirap kasi bitbit ang hubby haha!

      Delete
  2. GANDA GANDA NAMAN!! :D Bagay pa talaga sa color ng hair mo, sis. Totally pretty!

    ReplyDelete
  3. Title pa lang ng post nakakalaway na! Hahaha. Love the summery vibe of this outfit here! =D

    ReplyDelete
  4. i love how you put the whole outfit together :-) so very ice cream parlor retro with a touch of the contemporary. :-)

    ReplyDelete
  5. weeee..love this look sis! :D I love the combination of your outfit! so gorgeous!!! hehehe :D

    ReplyDelete
  6. KAI!!!! I LOVE YOUR TOP!!! It's soooo cute!!! :D :D :D Hahahah Akin na lang please??? :)) Your shorts too. Super like the color. :)

    ReplyDelete
  7. You look is so orangy! he he Love everything! :)

    ReplyDelete
  8. love the entire outfit kai! especially the shorts. been looking for something like that in forever!

    ReplyDelete
  9. I love everything! The small details and the minimal accessorizing. I love it!

    ReplyDelete

Hi there! I totally appreciate every comment that comes from my lovely readers! So please don't hesitate to drop a comment. Thank you very much! ♥